Tuesday, March 24, 2009

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

1. Setelah lama tak balik UMP, alhamdulillah petang semalam (23 Mac) sampai juga aku ke UMP semula. Patutnya aku leh sampai tengahari, tapi masa nk kuar td, si ABU tu lak wat hal xmau start. Puncanya bateri la sebab 6 hari tinggal, lampu kat dalam lak xtutup. Hahaha..

2. Giler berat tul ABU tuh, nk patah pinggang aku tolak ketepi jalan sebab aku terbijak lak lepas 'hand brake' Udah ABU yg dari elok kat dalam umah terus turun ke jalan. Hampeh tul..

3. Ok lah, aku xlarat nak tulis panjang2. Mata pun da berat ni, tapi repot LI xsiap gak lagi. Huhuhu.. Aku masukkan gambar je la untuk tatapan suma. Asik tulis ayat je, bosan gak..

4. Part 1 ni gambar masa g last site visit masa LI aritu. Hotel De Palma Shah Alam....

Papan ni korang penah tengokkan kat merata tempat??


Ni untuk pasang suis lampu or power..


Ha, camne nak tau wayar kaler lain2 tu g mana?


Nampak senang je kn?


Eh, ter'mencapub' la pulak.. Hehehe..



Serabut tgk..

Grandball Room..

TNB Double Chamber Sub-station.


5. Ok, yang ni pulak masa 2nd last day kat AJP tu. Kami wat makan-makan untuk suma..


Yang mana satu pilihan korang? Hahaha..



Nyam..nyam..

M&E Section staf.. Mr. Lim je yg xde..


6. K, seperti yang dijanjikan, ni ade sikit gambar kawasan plak peringatan sidang DUN Perak yang diadakan dulu. Plaknya dah xde da, MBI da runtuhkan..

Ni Bangunan Perak Darul Ridzuan dari hadapan.

Pintu masuk utama.


Ha, ni la pokoknya...


Da xde ape dah....

Kesan batu jer..

7. Oklah, aku da xtahan lagi da. Ade je lagi gambar lain. Maybe next time.... Jom tido..

Wassalam..

2 comments:

admin said...

macam mana mau trace itu wayar mana pergi mana? huhu
atau dah wat coding kaler awal2
aku taknak lagi terlibat dalam wiring besar2an ni...haha
ciput2 ada la exp..

admin said...

macam mana mau trace itu wayar mana pergi mana? huhu
atau dah wat coding kaler awal2
aku taknak lagi terlibat dalam wiring besar2an ni...haha
ciput2 ada la exp..