Wednesday, January 7, 2009

Ayuh BOIKOT!!!!

Assalamualaikum..

1. Rejim Zionis semakin mengganas. Serangan tentera yang bermula 27 Disember 2008 sudah masuk minggu yang ke-2 telah mengorbankan lebih 500 orang dan lebih 2700 cedera. Mereka yang terkorban termasuklah kanak2 dan wanita. Ibu yg sarat mengandung pun turut menjadi mangsa.

2. Bukan setakat manusia, tapi rumah ibadat seperti masjid pun turut menjadi sasaran. Alasan mereka, masjid dijadikan tempat Hamas menyorok.

3. Ah, suma tu kata2 dusta Israel yang memang sengaja hendak menyerang Gaza. Hamas dijadikan kambing hitam untuk membolehkan mereka menyerang Gaza. Dulu Iraq diserang dengan alasan ada senjata pemusnah tapi smpai sekarang xdijumpai satu pun senjata tu.

4. Kita yang di negara yang serba mewah dan aman ni apa pulak sumbangan kita kepada saudara kita yang diserang di sana??

5. Ayuh, kita BOIKOT barang2 keluaran Yahudi yang banyak disokong oleh Amerika durjana!

6. Kalau nk tau apa barang2 yg perlu kita elakkan beli boleh masuk beberapa laman web antaranya;

http://www.muslimconsumer.org.my/ppim/yahudiboikot.html

7. Hendak pegi berperang dengan saudara seIslam di sana memang kita xmampu. Jadi kita kena sama2 usahakan kempen boikot ni. Kalau umat Islam seramai 20% penduduk dunia ni sepakat memboikot, Insyallah dengan izin Allah, Israel dan Amerika akan merasa kesannya apabila ekonomi mereka tergugat.

8. Ayuh wahai saudara Islamku semua, kita BOIKOT! BOIKOT! BOIKOT!

Sekian, wassalam..

No comments: